Розділи сайту
Останні новини

З гордістю та щирою радістю вітаю здобувачів освіти 5-Б та 5-В класів КЗ "ВЛ № 8", які достойно представили наш заклад на ІХ Всеукраїнському національно-патріотичному конкурсі “Ми - патріоти України!” від “Шкільного порталу” та здобули 9 призових місць! Конкурс проходив під глибоким і важливим гаслом "Чи знаєш ти землю, на якій живеш?", поєднав у собі завдання з історії, географії, української мови та літератури - предметів, які формують нашу національну свідомість та плекають любов до рідної землі. Учні з великою зацікавленістю поринули у вивчення України - її героїчного минулого, чарівної природи, мовної краси та культурної спадщини. Успіх кожного і кожної - це прояв глибокого патріотизму, допитливості, знань і щирої любові до неньки України.
А хто саме став переможцем, читайте у новині!

Правопорушення та їх наслідки: учні 5-Б у ролі учасників кримінального провадження. У рамках виховної роботи з профілактики правопорушень серед неповнолітніх у 5-Б класі відбулася надзвичайно важлива й пізнавальна зустріч. До ліцеїстів завітали провідні інспектори державної установи «Центр пробації» у Вінницькій області – Людмила Єфременюк та Аліна Навертюк, котрі провели виховну бесіду на тему «Крадіжки та грабежі: відповідальність і наслідки». Щиро дякуємо пані Людмилі та пані Аліні за цікаву, змістовну й дуже потрібну розмову. Сподіваємося на подальшу співпрацю!

Лялькотерапія - там, де дитячі долоньки творять те, що відчуває сердечко. У нашому ліцеї ми дбаємо не лише про академічні успіхи, а й про внутрішню рівновагу дитини. Ми віримо, що розвиток емоційного інтелекту - це основа впевненості, довіри й гармонії. Саме тому ми впроваджуємо інструменти, які допомагають дітям краще розуміти себе. Одним із таких ресурсних форматів став тренінг із лялькотерапії, який провела неймовірна Світлана Омельницька - казкотерапевтка, майстриня, засновниця онлайн Студії казко творчості, яка тонко відчуває дитячу душу. Разом із нею кожна дитина не просто виготовляла ляльку, а створювала частинку себе: зі своїми мріями, тривогами, бажаннями й надіями…

Протягом останніх двох днів наші діти створили щось справді особливе - екологічну іграшку трав’янчика, яка зовсім скоро оживе зеленою травичкою. Майстерка пройшла в атмосфері натхнення, щирості й захоплення діти з інтересом долучалися до кожного етапу, а додому понесли не лише подарунки, а й теплі спогади. У межах цієї події було підписано Меморандум про співпрацю з освітнім центром Hi.Buddy. Віримо, що попереду - цікава, змістовна й плідна співпраця, яка подарує ще багато корисних та емоційних зустрічей для наших дітей.


Знайомимося із системним мисленням у СЕЕН. Системне мислення — це здатність бачити взаємозв’язки між подіями, розуміти ширший контекст ситуацій та приймати зважені рішення. У межах програми СЕЕН ми вчимося розглядати події не ізольовано, а як частину більшої картини. Під час уроку учні 5-Б класу познайомились з основними принципами системного мислення, використовували простий список контрольних запитань для виявлення систем. Потім діти проаналізували школу як систему і поговорили про ролі різних людей у ній.

"Допомагаємо - перемагаємо!"- саме під цим гаслом відбувся у Восьмому благодійний ярмарок, який став справжнім святом єдності, добрих справ та щирих сердець і непохитної віри у наших захисників та захисниць. Результат надихає: завдяки спільним зусиллям вдалося зібрати 90 000 грн, які будуть спрямовані на допомогу 18 Слов’янській бригаді: закупівлю ШВВП і позашляховика для наших захисників. Щиро дякуємо кожному, хто долучився!



Щиро вітаємо нашу команду авторок - директорку ліцею Наталію Підлісну та заступницю директора з НВР Юлію Долюк - з перемогою на міжнародній виставці-конкурсі "Сучасні заклади освіти – 2025" за створення методичного посібника «Інноваційні практики розвитку емоційного інтелекту у дітей з ООП молодшого шкільного віку», який був представленим у номінації «Інноваційні практики в системі інклюзивної освіти»!


Сесія 6 "Великі гулі": винагорода для Охоронців лісу. Метою нашого заняття було закріпити відчуття задоволеності собою та результатами своєї праці; насолодитися спілкуванням з природою.
Активності на природі: знайти місце для столу та прикрасити його, зібрати сухі гілки, нарізати продукти, заварити чай, накрити на стіл.
Святковий стіл був чудовим доповненням . Діти задоволені та щасливі , отже все вдалося!

Наш вчитель фізичної культури Вадим Петрович Бондарчук став одним з переможцем національного проєкту «Грай за рівність», організованого Klitschko Foundation за підримки @UEFA FOUNDATION FOR CHILDREN!
Серед 80 учасників з усіх регіонів України він не лише пройшов інтенсивну освітню програму, але й здобув набір сучасного спортивного інвентаря для своєї школи. Це дозволить зробити уроки фізичного виховання цікавішими та різноманітнішими. А також впроваджувати модулі Нової української школи у більш сучасному форматі.

Ліцеїсти Восьмого із задоволенням долучилися до екологічного тижневика, адже в цей тиджень був наповнений цікавезними заходами та екскурсіями:
- Квест «Збери формулу чистоти»: місія (не)здійсненна — ВИКОНАНО!
- Екскурсія на підприємство з переробки вторинної сировини "Еко сервіс"

Уроки, які залишаються в серці… На уроках СЕЕН (соціально-емоційного та етичного навчання) з учнями 5-А класу ми говорили про прощення — непросту, але надзвичайно важливу тему "Прощення". Діти обговорювали життєві ситуації, створювали власні приклади та вчили один одного просити вибачення і вибачати за допомогою фраз «Вибач», «Я пробачаю», «Мир», «Дякую за розуміння», обіймів, жестів.

Талановиті декламатори Восьмого ліцею сьогодні прийняли участь у конкурсі "Все буде Україна", який проходив за підтримки Вінницької міської ради. В нелегкій боротьбі Альбіна Крива отримала диплом за зайняте ІІІ місце. Хто ще приймав участь у конкурсі, читайте розлогіше всередині...

4 та 5 сесії Цілющого лісу відбувались у нашому ліцеї. Анастасія Окулова та Оксана Рябоконь разом з нашими маленькими ліцеїстами побудували своє безпечне місце «Дім на природі». Сонячні теплі проміння допомогли нам відчути усю атмосферу нашої природи. Проєкт"Зміцнення життєстійкості та покращення психічного здоров'я дітей в Україні шляхом впровадження тренінгової програми для освітян” впроваджується в партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини ChildFund Deutschland за фінансування Bundesministerium für wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung (BMZ) (BMZ)



Подолання освітніх втрат
ДІАГНОСТИЧНІ ТЕСТИ НА ПЛАТФОРМІ ВШО
ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН (ВІДЕОУРОКИ+ЗАВДАННЯ)
ЛАЙФХАКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. ПІДГОТОВКА ДО ЗНО
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ОН-ЛАЙН КУРС “ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ІСТОРІЯХ”
“ІЗІ ЗНО” (допоможе вчити англійську за мемами, серіалами та фільмами )
РЕСУРС ENGLISHPAGE (онлайн-уроки граматики, вправи із читання, письма та аудіо)
ОН-ЛАЙН КУРС “АВТОСТОПОМ ПО БІОЛОГІЇ”
Освітні втрати: що робити й куди рухатись українській освіті
Навчальні втрати: сутність, причини, наслідки та шляхи подолання
Рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат
Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи
Подолання освітніх втрат з української мови та літератури в 5-11 класах
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: УКРАЇНСЬКА МОВА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ТА ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: МАТЕМАТИКА, ФІЗИКА, ІНФОРМАТИКА |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: БІОЛОГІЯ, ГЕОГРАФІЯ, ХІМІЯ |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО, ТЕХНОЛОГІЇ, ЗАХИСТ УКРАЇНИ, ОСНОВ ЗДОРОВ'Я |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
ПЛАН ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З ПРЕДМЕТІВ: АНГЛІЙСЬКА ТА ПОЛЬСЬКА МОВИ |